Blog
|
10 april 2023

Bavik Super Pils lanceert geen gewone campagne.

Bavik Super Pils is misschien niet superbekend, wel supergoed. En net dat willen we met onze nieuwe campagne duidelijk maken. Iedereen mag en moet weten dat Bavik Super Pils niet zomaar een pils is, maar een super pils. Geen gewone pils, dat vraagt om geen gewone campagne.

Radio als hoofdmedium

Bavik Super Pils kiest er voor om zijn naamsbekendheid een boost te geven door in te zetten op radio. We kozen voor een interessante mix van radio-kanalen. Zo kan je ons binnenkort horen op Radio1, Studio Brussel, Q-music en Willy.

De campagne krijgt uiteraard visuele ondersteuning onder de vorm van korte online video's, geen gewone display banners en ongewone sociale media communicatie.

Persoone als Ambassadeur.

Bavik Super Pils werkte voor deze campagne samen met Dominique Persoone - geen gewone chocolatier. Wel de beste volgens Gault Millau. Dominique is al jaren een echte Bavik super pils fan. Zo hebben we mekaar dan ook snel gevonden. Geen gewone pils en geen gewone chocolatier. Beide strevend naar dé ultieme kwaliteit als demonstratie van het vakmanschap.

Geen gewone pils proeven?

Door de stijgende beschikbaarheid van Bavik Super Pils in de supermarkten, raden we de consument aan één van volgende supermarkten te bezoeken voor deze ongewone pils: Colruyt, Okay en Carrefour. Daarnaast vind je hem uiteraard terug bij de betere bierhandelaar in je buurt en de Bavik superbars!

Samenwerking met LDV United & Dada.

De campagne kwam tot stand in samenwerking met het communicatiebureau LDV United. Ook Atelier Dada deed zijn duit in het zakje.

Zowel Persoone als Bavik Super Pils streven naar dé ultieme kwaliteit in het product om hun vakmanschap te demonstreren. Dat betekent ook: niet gewoon het reeds geëffende pad verder betreden. Maar nét dat ongewone opzoeken. Zo hebben merk en ambassadeur elkaar ook erg gemakkelijk gevonden en verliep de samenwerking super vlot. Tim Vermeire , Brand Manager Bavik Super Pils

Luister hier naar de radiospots